Reklamacje i zwroty

Opublikowano:

Robiąc zakupy w sklepie www.e-spodnie.pl nabywają Państwo prawa z tytułu gwarancji i rękojmi, zgodnie z przepisami prawa. 

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. Długość okresu gwarancji Państwa towaru podana jest na karcie produktu w naszym sklepie i/lub w dokumentacji załączonej do produktu. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Graso Moda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

 Towar prosimy przesyłać na adres Graso Moda sp. z o.o. ul Kopanina 54/56 60-105 Poznań

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru z naprawy gwarancyjnej niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie. Otrzymają też Państwo informację o działaniach podjętych przez gwaranta, a  towar prześlemy na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru na terenie Polski ponosi Graso Moda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. W przypadku wysyłek zagranicznych koszt jest ustalany indywidualnie.

 

Do pobrania: