NIEZALOGOWANY

Reklamacje i zwroty

z dnia

ZWROTY TOWARÓWODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poniżej.
2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towarów.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres:

Graso Moda sp z o o Kopanina 54/56 60-105 Poznań.

4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientom wszystkie otrzymane od płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzyma zwrot od towaru Klient
a.

 

Reklamacja

1. Klient niezwłocznie musi poinformować sklep o wadzie produktu, i przesłać wraz z produktem na adres

Graso Moda sp z o o Kopanina 54/56 60-105 Poznań

2. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji oraz poinformowanie klienta o decyzji.